Monday 14 August 2017

Metoda Organizatorii Grafici Forex


nvarea centrat pe elev reprezint o abordare cura presupune un stil de nvare Activi integrarea programelor de nvare n funcie de ritmul propriu de nvare al elevului. Elevul trebuie s fie implicat i responsabil pentru progresele pe cura le faccia n CEEA ce privete propria lui educaie Vantaggi della NVRII centrate PE ELEV: Creterea motivaiei elevilor, deoarece acetia sunt CONTIENI c pentola influena Procesul denvare Eficacitate mai mare un nvrii ia aplicrii nvate celor, deoarece aceste abordarifolosesc nvarea activ nvarea capt sens, deoarece un stpni materia nseamn ao nelege Posibilitate mai mare de includere 8211 poate fi adaptat n funcie de potenialul fiecarui alt, de capacitile diferite de nvare, de contextele de nvare specifice CURA ESTE ROLUL METODELOR dE NVAARE centrat PE ELEV Metodele de nvare centrat pe elev fac leciile interesante, ajut elevii s realizeze judeci de sostan i Fundamente, sprijin elevii n nelegerea pe coninuturilor cura Safie capabili SA Le aplice n viaaa reale. Printre cura metodele activeaz predarea-nvarea sunt i cele prin cura elevii lucreaz produttiv unii cu alii, i dezvolt abiliti de colaborare i ajutor reciproc. Ele pentola impatto aveaun STRAORDINARIA asupra elevilor datorit denumirilor, caracterului ludica i oferalternative de nvare cu. priz la copii. n vederea dezvoltrii gndirii Critice la Elevi, trebuie s utilizm, cu precdere unelestrategii Activ-partecipativo, creativo. Acestea nu trebuie rupte de cele tradiionale, elemarcnd un nivel superiore n spirala modernizrii strategiilor didactice. Metode cu valente creatoare Metoda Phillips 66 sau 6-3-6La orice Subiect Nou, elevii ADUC o larg varietate de experiene, abiliti i interese. O cunoatere deplin un cunotinelor i nelegerii elevilor legato de un Subiect l ajut pe profesor s-i proiecteze instruirea, s abordeze greelile tipice i s AIB avantajul unor offrono dell'ottimo relevante. Examinarea activitii elevului Examinarea activitii elevului relev natura i msura nelegerii, Clarific ateptrile nvrii n CEEA ce-l privete i furnizeaz oportuniti pentru una valu calitatea unei sarcini sau un piano di unui predat anteriore, precum i implicaiile pentru Practica instrucional. nainte de planificarea proiectului, se analizeaz activitatea elevului pentru un rspunde la ntrebri de tipul: Ce abiliti, cunotine Sau nelegere demonstreaz elevul Ce dovedete Cura sunt greelile tipice Esistono modele Sau tendine pe cura sm focalizez Esempio de Activiti Sau lucrri de Evaluare de la diferii Elevi Esempio din lucrrile unui alt, de-un timpului lungul Data din testi Organizatorii Grafici furnizeaz o reprezentare Vizual un nelegerii conceptuale curente un elevului, un proceselor gndirii i preconcepiilor. La proiectului nceputul, prin crearea unui organizzatore grafico, se sollecitare informaii de la Elevi, pentru un CPTA o idee veridic asupra cunotinelor Precedente ale elevilor. Organizatorii SE furnizeaz, pe parcursul proiectului, pentru un fi utilizai de CTRE Elevi. Hrile TIU Vreau s TIU Am nIVA furnizeaz o structur pentru Elevi astfel NCT acetia s se gndeasc la CEEA ce TIU Legat de Subiect un, s noteze CEEA ce vor s afle i n nregistreze finale s ce au nIVA i CE mai este nc de nIVA. Ele permettere elevilor s fac conexiuni Personale nainte de explorarea integrante un coninutului. Se utilizeaz la nceputul proiectului, n timpul discuiilor la clas sau individuale, n jurnale. Subiectul scris PE o carbone Sau pe tabl Jurnal Consultarea n perechi Li se Cere elevilor s se gndeasc la O ntrebare, Apoi s formeze o pereche cu un Coleg è verbalizeze rspunsul, iar n finale s rezume ideile lor n FAA ntregii clase, pentru beneficiul tuturor . Această ajut elevii s-i organizeze cunotinele Precedente i s deriveze ntrebri prin brainstorming. SE utilizeaz la nceputul proiectului I n Timpul clas discuiilor DIN. ntrebri sau fie Formulare pentru nregistrarea rezumatelor ho un ntrebrilor Elevii genereaz termeni i Idei legato de Subiect un i realizeaz conexiuni creativo ntre cunotinele Precedente i noi posibiliti. Se utilizeaz la nceputul proiectului, n timpul discuiilor la clas, individuale Sau n Grupuri mici. Subiectul scris PE o carbone sau pe Tabl

No comments:

Post a Comment